מסעדת קירה

מסעדת קירה שמקור שמה הוא 'שמש אדומה' ביפנית, ממוקמת על גבעת יונה, אשר לה משויך ע״פ המסורת סיפור יונה הנביא מהתנ״ך. כמו כן, בגבעת יונה שוכן מגדלור אשר בעברו היה משמש כנקודת ציון לאוניות. תפריט המסעדה פונה לקהל יעד רחב בו לקוחות קירה יכולים להנות מהתפריט המציע ארוחות בוקר, עסקיות, מנות בשריות, לצד מנות חלביות ומגוון קינוחים. קירה משרה אווירה נינוחה, בשילוב נוף קסום אל מול ים ושקיעה מהפנטת לקראת בין הערביים.

114672 צפיות

מסעדת קירה אשדוד

לחץ כאן לתפריט

מסעדת קירה הינה מסעדה בעלת תפריט חלבי ובשרי מגוון הממוקמת בגבעת יונה באשדוד מול נוף מדהים לים ובריזה נעימה ליושבים בחוץ. מסעדת קירה מציעה חוויה קולינרית מיוחדת של טעמים, ניחוחות ואווירה בלתי נשכחים.

מה יש לנו להציע?

מסעדת קירה שמקור שמה "שמש אדומה" ביפנית, ממוקמת מול נוף עוצר נשימה לים והישיבה במקום בזמן השקיעה מהפנטת את היושבים בה.

תפריט המסעדה פונה לקהל יעד רחב בו לקוחותינו יכולים ליהנות מתפריט מגוון הכולל ארוחות בוקר, ארוחות עסקיות בשריות, מנות ראשונות ומרקים, פסטות ומנות מיוחדות, טוסטים וסלטים, המבורגר וכריכים, תוספות שונות וכמובן קינוחים שלא משאירים מקום לדמיון.

למה לאכול אצלנו?

שתכנסו למסעדת קירה ותרגישו את הבריזה הראשונית מול הנוף המהפנט לים תבינו שזה המקום המושלם לעצור את עומסי היום ולקחת נשימה עמוקה ולהירגע במקום הקסום. גם העיצוב והאווירה במסעדה הפנימית עם החלונות הפנורמיים לים מדהימה ביופייה ומשרה תחושת שלווה ונעימות ליושבים בה.

התפריט המגוון וצוות הטבחים המקצועי דואגים תמיד לפרטים הקטנים בכדי שליושבים במסעדה תהיה חוויה מתוקה שתשאיר אחריה טעם של עוד...

צוות הבר והמלצרים המדהים שלנו יקבל מקבל את פני הלקוחות בחיוך ובאהבה ושמח תמיד לתת לכם את השירות הטוב, האדיב והמקצועי אותו תוכלו לקבל רק אצלנו.

הסיור הווירטואלי במסעדת קירה

על מנת שתוכלו לראות את המקום באופן מוחשי ואמתי אתם מוזמנים להיכנס לסיור הווירטואלי המצורף ולחוש את המסעדה ב 360 מעלות. תוכלו לעבור בין המתחמים השונים של המסעדה: במתחם החיצוני בעל הנוף המשגע, במסעדה הפנימית עם החלונות הפנורמיים לים ובעל עיצוב מדהים ביופיו, במתחם האירועים שלנו וכו'...

בסיור הווירטואלי תוכלו להרגיש באמת את המקום, לצפות בשקיעת השמש החמימה ולחוות חוויה שלא רואים בכל תמונה.

אז במקום להרחיב במילים פשוט היכנסו לסיור הווירטואלי של מסעדת קירה וחוו את החוויה העצומה בעצמכם.

פשוט תגיעו אלינו- נשמח לארח אתכם.

המסעדה נמצאת ביאיר שטרן 4, גבעת יונה, אשדוד (לחצו על ה WAZEבסיור והגיעו ליעד).

שעות פתיחה: ימים א'-ו' 09:00-24:00 / יום שבת 10:30-24:00  

 

ביקורות וחוות דעת

דיאנה 15/02/2024

היינו אתמול ב14/02 . חייבת לציין שהערב היה נפלא . אווירה נעימה , צוות מעולה , שרות מצוין וכמובן אוכל טעים.

אופיר 26/10/2023

מסעדה מושלמת עם נוף מדהים לים...אני תמיד בא לשם בבקרים אוכל את ארוחת הבוקר הקבועה שלי (טעים מאוד)...השירות שם מעולה מלצריות מאוד חביבות ונעים גם לשוחח איתן....בקיצור אני כבר לקוח קבוע שלהם

משה 18/02/2023

תאים מאוד מלצרים טובים ממליץ מאוד

רוזנר ישראל 19/09/2021

מסעדה נהדרת שרות מצוין מטבח טוב מאוד מוקפד מאוד

בוריס 19/08/2021

טעים מאוד ונוף מדהים. לכל האלה שלא מרוצים מהמחיר... מרצדס במחיר של טויוטה?... יש דבר כזה?

דוד סבג 10/08/2021

יום שיש האחרון הייתי עם משפחתי במסעדה. עשינו הזמנות כנדרש, אני הזמנתי מנה ממלצר אחד והשאר ממלצר אחר. עד כאן הכל בסדר. בנתיים כל המנות של השאר הגיעו כשאחת קיבלה את המנה העיקרית ללא התוספת שהגיעה 10 דקות לאחר מכן. לגבי המנה שלי, התנצלה המלצרית ואמרה שהיא טעתה ואמרה 7 דקות המנה אצלך, מיותר לציין שכולם בנתיים סיימו את האוכל שלהם, ולאחר רבע שעה ביקשתי לבטל את המנה שלי, היא הביאה אותה. אני לא הסכמתי לקבל אותה, היא הביאה אותה על מנת שאקח איתי את המנה בשקית. לא לקחתי אותה אבל שילמתי עליה כפי שאמרתי שאעשה. מיותר לחלוטין, אני מגיע אליכם באופן די קבוע ובדרך כלל מרוצה. אני חושב שאתם צריכים וחייבים לשפר את השירות.

אילנה 26/06/2021

מסעדה מעולה עם אווירה ונוף עוצר נשימה , זה לא פעם ראשונה שאני מגיעה למסעדה הזאת . אך מה שהיה היום פשוט בושה . ההורים שלי הגיעו מהמרכז לחגוג איתי יום הולדת ופשוט התביישתי בשירות שקיבלנו. מלצרית הייתה לא שירותית , חסרת סבלנות , לא מרוכזת , התבלבלה בהזמנה , לא הביאה בכלל עוגה עם זיקוק שאבא שלי ביקש. כל הזמן הייתה עם פרצוף לא מרוצה , כאילו עיצבנו אותה . חבל באמת חבל , זאת הייתה ממש אכזבה .

אופיר 26/06/2021

אוכל טעים וערב לחך.....שירות מעולה כמו שצריך להיות...כל שישי בוקר אני שם...

לאה לבקוביץ 05/05/2021

חגגנו יום הולדת לבנות שלנו, יחס חם ושירות מעולה.

דן סופר 24/08/2020

נסענו מאזור ירושלים לחוף אשדוד ובדרך עצרנו לארוחת צהריים עיסקית בקירה. מסעדה מצויינת ואוכל נפלא!!! תמורה מושלמת למחיר!!!

מסעדה מעולה אוכל מגוון טעים טרי ושירות טוב נוף עוצר נשימה פשוט חוויה 19/07/2020

מסעדה מעולה אוכל מגוון טעים טרי ושירות טוב נוף עוצר נשימה פשוט חוויה

שי קאופמן 05/02/2020

מאו דהיה כייף וכייף לחזור

דליה 14/01/2020

התארחנו שני זוגות במסעדת קירה. הגענו מרחובות ומכרכור. נהננו מאוד מהאוכל,מהשרות,מהמקום,מהנוף, מהאווירה והניקיון. המחיר לגמרי הגיוני. נחזור שוב.

סיון 29/12/2019

אחלה מסעדה. תמיד טעים!

אורן בן שבת 03/12/2019

אין פעם שאנחנו מגיעים לקירה ואנחנו יוצאים חסרי חיוך . בכל פעם ( והיינו המון פעמים ) מתענגים על הארוח אם זה מהאלגנטיות והניקיון אם זה מהנוף ואם זה מהמנות והשרות פשוט כיף לחזור כל פעם מחדש .מומלץ בגדול !!

יורם אוזן 31/10/2019

אכלנו מספר פעמים ,גם בוקר צהרים וערב .תמיד יצאנו מרוצים. שרות מצוין ואוכל טעים ואוירה טובה. אנחנו נחזור

בחר

מפת הגעה

סרוק אותי!

סרוק את הברקוד של מסעדת קירה דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

תמונות