מסעדת בן חמו - אור עקיבא

משפחת בן חמו הינה משפחת קצבים בעלי שם דבר בתחום הבשר, רכשו ידע רב וניסיון עוד במרוקו, בשחיטה כשרה ובטיפול בנתחי בשר טרי ואיכותי.

16298 צפיות

מסעדת בן חמו - מסעדת בשרים

שעות פתיחה: ימים א'-ה' 11:00-23:00

                     שבת – שעה אחרי צאת השבת עד חצות

כתובת: מרכז מסחרי,  הרב קוק 1, אור עקיבא

           להגעה דרך WAZE לחץ 

 

מסעדת בן חמו באור עקיבא היא שילוב של מסעדת שף ים תיכונית בשרית המעניקה לסועדים בה חוויה קולינרית הכוללת סלטים טריים, מעדני בשר על האש וקינוחים מדהימים.

מה יש לנו להציע?

מסעדת בן חמו מציעה ללקוחותיה תפריט מגוון בכל טוב, שירות מהטובים בארץ, אווירה ונוחות שיעניקו תחושה חווייתית של אירוח קסום ומשפחתיות.

במסעדת בן חמו תוכלו לבוא להתפנק כזוג או כמשפחה, לחגוג יום הולדת, יום נישואים או כל אירוע אחר וליהנות מאוכל משובח ובשר טרי יום יום.

מסעדת בן חמו הוותיקה, שהחלה את דרכה עוד במרקש שבמרוקו מביאה עמה מנות מופלאות ובשר איכותי אשר מבחר בקפידה, בין המנות תוכלו למצוא- פרגיות, קציצות מרוקאיות, לבבות אווז, שקדי עגל, שווארמה, כבד בקר, שיפודי מולרד, סינטה, צלעות כבש, אשכים, לב בקר ועוד שלל מנות בשר אחרות.

הייחודיות והאיכות שבמסעדת בן חמו באור עקיבא:

מעבר לשירות המופלא של צוות המסעדה, האווירה והטריות, במסעדת בן חמו ישנו צוות מטבח מקצועי אשר דואג לכל הדברים הקטנים והגדולים- הבשר המשובח זוכה לטיפול מקצועי ומיומן במיוחד במטבח ומטעם הגרילמן של המקום, והתוצאה מעוררת ההשתאות היא מאכלי בשר נפלאים, שגורמים לקהל הלקוחות הנאמן ללקק את האצבעות ולשוב במהרה לסיבוב נוסף של הנאות בשרים. חומוס הבית ושלל הסלטים הטריים המוכנים במקום מדי יום מוגשים כפתיחים מעוררי תאבון ומתאפיינים במחירים מצחיקים ולקינוח באקורד מתוק תוכלו ליהנות ממנות מצוינות וכשרות.

במסעדת בן חמו, תוכלו גם ליהנות מהמסעדה החיצונית הכוללת את השווארמה שלנו, מבשר טרי ואיכותי ומגוון רחב של סלטי הבית.

בבן חמו ניתן לקיים אירועים במסעדה או להזמין אליכם את שירותי הקייטרינג הלבביים של המקום. כמו כן למסעדה שירות משלוחים זריז ומקצועי.

הסיור הווירטואלי במסעדת בן חמו

על מנת שתוכלו לראות את המקום באופן מוחשי ואמתי אתם מוזמנים להיכנס לסיור הווירטואלי המצורף ולחוש את המסעדה ב 360 מעלות. תוכלו לעבור בין המתחמים השונים של המסעדה: במתחם החיצוני, במסעדה הפנימית, בבר המשקאות ובמקררי הבשר המובחר שלנו.

בסיור הווירטואלי תוכלו להרגיש באמת את המקום ולחוות חוויה שלא רואים בכל תמונה.

אז במקום להרחיב במילים פשוט היכנסו לסיור הווירטואלי של מסעדת בן חמו באור עקיבא וחוו את החוויה העצומה בעצמכם.

ביקורות וחוות דעת

בחר

מפת הגעה

סרוק אותי!

סרוק את הברקוד של מסעדת בן חמו - אור עקיבא דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.