ארד אירועים

אולמי ארד עין המפרץ - הינה מסעדת אירועים עם תפריט אותנטי במיטב המסורת המקומית, המציעה לכם לבוא וליהנות מאוכל מושלם ואף לחגוג אצלנו את האירוע המיוחד שלכם.

19317 צפיות

ארד אירועים

אולמי ארד עין המפרץ - הינו מתחם אירועים עם תפריט אותנטי במיטב המסורת המקומית, המציעה לכם לבוא וליהנות מאוכל מושלם ואף לחגוג אצלנו את האירוע המיוחד שלכם.

אירועים בארד

אתם מוזמנים לחגוג מגוון רחב של אירועים כגון מסיבות ימי הולדת, ימי נישואין, בריתות, בר/בת מצווה ערבי גיבוש וכל אירוע אחר שיעלה בדמיונכם.

המקום יכול להכיל עד 250 אורחים.

במקום מערכת תאורה והגברה חדישה ומתקדמת הנותנת מענה לכל צורך שעולה בהפקת האירוע.

למה לבחור לחגוג אצלנו?

ארד אירועים בעין המפרץ תוכלו ליהנות מהשירות המושלם של המסעדה ומהפינוקים המורחבים שלנו באירוע אותו תחגגו. בארד תטעמו ותהינו ממנות השף הייחודיות בתפריט אותנטי ומיוחד שיכניס אתכם לאווירה וחמה במיוחד. בנוסף למנות הנדיבות והמשביעות תמצאו תפריט קינוחים משגע ומפנק במיוחד.

ארד אירועים בעין המפרץ מציעה עבורכם את המקום לאירועים פרטיים של עד כ 250 אורחים ולקבל את השירות והיחס המרשימים והמיוחדים עבורכם.

הסיור הווירטואלי במסעדת האירועים ארד

באמצעות הסיור הווירטואלי תוכלו להיכנס ל 2 המסעדות אשר בהן ניתן לבוא ולאכול ולהתפנק ביומיום ובנוסף לבחור לחגוג את האירוע המיוחד שלכם. בסיור הווירטואלי תמצאו את שני המתחמים, תוכלו להסתובב ב 360 מעלות ולראות את המקום בצורתו האמתית רגע לפני תחילת האירוע.

אז במקום להרחיב במילים פשוט היכנסו לסיור הווירטואלי של מסעדת האירועים קווקזי בעכו וחוו את החוויה העצומה בעצמכם.

בואו אלינו, אנחנו כבר נדאג לאירוע המושלם

מסעדת האירועים ארד, צומת עין המפרץ, עכו  (לחצו על ה WAZE בסיור והגיעו ליעד).

שעות פתיחה: המסעדה- ימים א'-ה' בשעות 08:00-17:00

                       לאירועים- בתיאום מראש.

ביקורות וחוות דעת

דניאלי ישראל 20/12/2021

הגענו לאולמי ארד בעקבות המלצה של חבר ואחרי שראינו כמה המטבח נקי ואיזה יחס מעולה קיבלנו מרפאל הבעלים החלטנו ללכת על זה ולסגור שם ואנחנו כל כך מרוצים מההחלטה!! ההתנהלות הייתה מדהימה מההתחלה ועד הסוף! רפאל דאג שנהיה מרוצים מהכל, הכל היה בשפע, האורחים היו מרוצים מאוד והאוכל היה פשוט מעולה!!! תודה רבה רבה על הכל! אנחנו בהחלט נמליץ עליכם תמיד ומקווים לעשות עוד אירועים אצלכם בעתיד! עריכה: מוסיפה שקיבלנו את התוצרים של הצלמת מיכל המדהימה שלקחנו דרך דיל של האולם והייתה ממש נעימה ומקצועית והוציאה תוצרים מהממים!❤️🙏🏻 תודה רבה! זה גם ייאמר לזכות רפאל שהציע לנו אותה!

בחר

מפת הגעה

סרטים

סרוק אותי!

סרוק את הברקוד של ארד אירועים דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

תמונות