ניין ביץ אילת

מתחם לאונג' בר ניין ביץ' אילת נפתח לראשונה בשנת 2011 והוא ממוקם בטיילת נפטון בחוף הצפוני, בסמוך לקניון. המתחם מחולק לכמה אזורים ובכל אחד מהם אווירה שונה וייחודית. רשת ניין ביץ' מקפידה ושומרת על קו ייחודי המאפיין את הרשת והמסעדות.

15280 צפיות

9 BEACH EILAT   - ניין ביץ' אילת

מסעדת החוף ניין ביץ' הממוקמת בטיילת נפטון באילת כוללת בתוכה חוף ים דרומי קלאסי ומסעדת חוף חיצונית ופנימית ומזמינה אתכם לשבת מול נופיה עוצר הנשימה של הים האדום.

מה יש לנו להציע?

מתחם המסעדה ניין ביץ' הנמצא בטיילת נפטון בחוף הצפוני, בסמוך לקניון מול הים באילת, מחולק לכמה אזורים בצורות ישיבה מגוונות בהם תוכלו ליהנות מאווירה שונה ומחוויה אחרת:

·         ישיבה בלאונג' על ספות בכיף שלכם עם החבר'ה

·         ישיבה במסעדה הפנימית מסביב לשולחנות לארוחה משפחתית או עסקית.

·         ישיבה על הבר המפנק שלנו

·         ישיבה על חוף הים לצד בירה קרה ולנוף עוצר נשימה של הים האדום.

 

היתרון הגדול של ניין ביץ' אילת הוא המיקום המושלם בקו ראשון לים מול נוף נקי להרי אדום ולים סוף ובנוסף תפריט עשיר ומגוון מהמטבח הבשרי ומהמטבח החלבי שלנו.

למה לאכול אצלנו?

החוויה המושלמת של בריזה על הים, עם נוף עוצר נשימה ותפריט מנות עשיר ומלא בטוב טעמי העולם תהפוך את החופשה שלכם למושלמת וחוויות בצורה שונה.

התפריט המגוון וצוות הטבחים המקצועי דואגים תמיד לפרטים הקטנים בכדי שליושבים במסעדה תהיה חוויה מתוקה שתשאיר אחריה טעם של עוד...

התפריט העשיר במסעדה כולל בתוכו תפריט חלבי ותפריט בשרי.

·         בתפריט החלבי והטבעוני תוכלו למצוא מגוון רחב של ארוחות בוקר וכריכים, סלטים וטוסטים, פיצות ומנות איטלקיות, מנות ילדים וקינוחים עשירים.

·         בתפריט הבשרי תמצאו מנות ראשונות ונשנושים, סלטים ומנות עיקריות, כריכים ומנות מיוחדות, מנות אסיאתיות ומבחר דגי ים.

·         בתפריט האלכוהול תמצאו עשרות סוגי משקאות הכולל יינות ומבעבעים, וויסקי וקוניאק, וודקה וטקילה, בירות מהחבית ומבקבוק וקוקטיילים מרעננים.

 

צוות הבר והמלצרים המדהים שלנו יקבל מקבל את פני הלקוחות בחיוך ובאהבה ושמח תמיד לתת לכם את השירות הטוב, האדיב והמקצועי אותו תוכלו לקבל רק אצלנו.

הסיור הווירטואלי בניין ביץ' אילת

על מנת שתוכלו לראות את המקום באופן מוחשי ואמתי אתם מוזמנים להיכנס לסיור הווירטואלי המצורף ולחוש את המסעדה ב 360 מעלות. תוכלו לעבור בין המתחמים השונים של המסעדה: במתחם החיצוני בעל הנוף המשגע של הרי אדום וים סוף, במסעדה הפנימית עם החלונות הפנורמיים לים ובעל עיצוב מדהים ביופיו במתחמי הישיבה השונים ועוד.

בסיור הווירטואלי תוכלו להרגיש באמת את המקום, לצפות בשקיעת השמש החמימה ולחוות חוויה שלא רואים בכל תמונה.

אז במקום להרחיב במילים פשוט היכנסו לסיור הווירטואלי של מסעדת החוף ניין ביץ' וחוו את החוויה העצומה בעצמכם.

פשוט תגיעו אלינו- נשמח לארח אתכם.

ניין ביץ' מסעדת חוף, טיילת נפטון, החוף הצפוני, אילת  (לחצו על ה WAZE בסיור והגיעו ליעד).

שעות פתיחה: ימים א'-ו' 08:00-01:00  / יום שבת פתוח 24 שעות.  

 

ביקורות וחוות דעת

נטע 30/05/2022

אחלה מקום, שירות מעולה!! אוכל טעים ממש! אכלנו עם קבוצה גדולה וכולם ממש שיבחו את האוכל ונהנו.

ענת מינקובסקי 24/11/2020

מקום מדהים צוות נהדר, כמו בית

בחר

מפת הגעה

סרוק אותי!

סרוק את הברקוד של ניין ביץ אילת דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.

תמונות