גן ליטל פיפל

אנו בגן ליטל פיפל מאמינים כי יש ביכולתנו לגעת בנקודה הפנימית הטובה, השלמה והיפה שבתוך ילדינו. אנו מאמינים שבנגיעה זו ובחיזוקה, יפתחו הילדים את האמון בעצמם, אמון אשר יביא לעליה, לעשיה ולהתקדמות חיובית כחלק מהכנתם לבגרות וקליטתם בבתי הספר השונים.

14142 צפיות
גן הילדים Little People 
 
גן הילדים ליטל פיפל הוא גן עברי- אנגלי הפרוס על שטח של כ 2 דונם וממוקם בלב העיר חיפה. הגן מאפשר חינוך המשכי החל מגיל 3 חודשים ועד כיתה א' בקבוצות קטנות הכוללות את צוות הגננות והמחנכות הרחב שלנו.

מה יש לנו להציע?
 
בגן ליטל פיפל, המחולק לשני גנים- גן הקטנים וגן טרום החובה. כל גן מציע חצר רחבה הכוללת שלל מתקנים ואטרקציות לילדים. בנוסף, כל גן מחולק למספר חדרים שונים המותאמים לקבוצות הגיל השונות. החל מהתינוקייה הכוללת חדרי תינוקות מאובזרים דרך הפעוטות הכולל ג'ימבורי ענק, חדר כדורים וחדרי פעילות נוספים, ועד לבוגרים יותר להם מבנה נפרד עם מספר חדרים כגון חדר מפגש, חדר יצירה ועוד...
הילדים בגן יקבלו אווירה חמה וביתית, הכוללות צוות מקצועי של גננות, מחנכות ומטפלות, ארוחות מסודרות וכמובן למידה והענקת יסודות איתנים של תכונות אנושיות נוספות מעבר ליידע הנדרש.
Little People הוא גן עברי אנגלי ראשון מסוגו בחיפה לילדים ולתינוקות החל מגיל 3 חודשים. הגן מנוהל על פי גישת החינוך " רגש ומשפחה" ומציע את כל התנאים לילדות קסומה, חינוכית ומאושרת, מלאה בכבוד, חום ואהבה, מסירות, טיפוח, העשרה ויחס אישי ומיוחד לכל ילד. 
השפה המדוברת בגן היא עברית והערך המוסף הוא הינו חשיפה לשפה האנגלית תוך כדי אספקת גירויים המפתחים בילד סקרנות.

למה לרשום את ילדיכם אצלנו? 
 
בגן ליטל פיפל צוות רחב ומקצועי הכולל מנהלת ומנהל, מפקחת פדגוגית, 30 מחנכות וגננות מוסמכות, מנוסות, חמות ואוהבות + 8 מדריכי חוגים + צוות פארה רפואי. 
הגן שלנו מונה כ- 32 אנשי צוות פעילים ביום יום, גננות בעלות תואר ראשון, סייעות בעלות קורסים והכשרות, הצוות הרפואי כולל: מרפא בעיסוק, קלינאית תקשורת ופסיכולוגית ילדים.
הגן שלנו מוכר ע"י משרד החינוך ובעל זכאות לסבסוד גילאי שלוש ומעלה.
אנו מאמינים שיש ביכולתנו לגעת בנקודה הפנימית והטובה ולפתח אצל הילדים אמונה בעצמם שתוביל לעלייה ולעשייה ולהתקדמות חיובית בהכנתם לבגרות ולקליטתם בבתי הספר השונים.

הסיור הווירטואלי בגן הילדים Little People
 
על מנת שתוכלו לראות את המקום באופן מוחשי ואמתי אתם מוזמנים להיכנס לסיור הווירטואלי המצורף ולראות את הגן ב 360 מעלות. תוכלו לעבור בין המתחמים השונים של הגן והחצרות, לצפות בעיצוב של המקום הצבעוני והייחודי, לראות את שלל המתקנים שלנו, את החדרים השונים ועוד..
אז במקום להרחיב במילים פשוט היכנסו לסיור הווירטואלי של גן הילדים Little People וחוו את החוויה העצומה בעצמכם.

מוזמנים להגיע ולהתרשם..
גן הילדים ליטל פיפל, גן עברי- אנגלי, תינוקייה- פעוטון- גן ילדים. רחוב מיכל 6, חיפה.
 (לחצו על ה WAZE בסיור והגיעו ליעד).
שעות פתיחה: ימים א'-ה' – 7:00-17:00
                            יום ו'- 07:00-12:30 
   
 

ביקורות וחוות דעת

בחר

מפת הגעה

סרטים

סרוק אותי!

סרוק את הברקוד של גן ליטל פיפל דרך הסמארטפון שלך ותוכל לסייר גם בסמארטפון או לשלוח לחבר.